Du bist das beste was mir je passiert ist ...

Vaknade kl. 8.30 idag av att byggarna drog igång och började slänga brädor runtomkring sig, thanks! Sedan blev det stressigt när ja skulle ta tåget till Matilda (jag är en tidsoptimist för er som ej känner mig). Där bjöds det på fika, tjejsnack och lite bilder på Tildas söta kaniner. Sedan bar det av till Donia där jag fotade hennes söta valp och sen kollade vi på Mr.Beans semester och skrattade gott :) Tack för idag tjejer!

Nu sitter jag här och deppar lite smått .. saknar dig verkligen älskling! Kom hem nu innan jag åker till dumma Halmstad och hämtar dig! Thanks Kribbe för förfrågan om moppetur , men ska ju upp kl 7 imorn, så bäst att nana nu:/ Imorn kanske ?
Schlaf gut und träum was süßes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0